משרדים להשכרה במגדלי אלון

משרדים להשכרה במגדלי אלון

אנו חיים היום בעידן היזמות, ולכן עוד מעט לא יישארו משרדים להשכרה במגדלי אלון, אחד מבנייני המשרדים הכי מרשימים בתל אביב שעצם שכירת משרד בהם, כבר מוסיפה לכל עסק מוניטין רב.

מדובר על שני מגדלי משרדים בכל אחד מהם 42 קומות, ושתי קומות של תיאטרון ומסחר. בכל מגדל יש 14 מעליות ו-2200 מקומות חנייה. הם נבנו ברחוב יגאל אלון 94 תל אביב ויש בהם משרדים בשטח כולל של 128,000 מ"ר ו-81,000 מ"ר תת קרקעיים.

מגדלי המשרדים הללו מאוד מרשימים, יש להם עיצוב יוקרתי והם נעשו מחומרי גלם ובאיכות בנייה של סטנדרטים בינלאומיים. אחד הדברים שגורמים לחברות רבות לשכור בהם משרדים היא העובדה שהם נבנו בבנייה ירוקה, מה שגורם לרבים להזדהות עם המטרות והיעדים של הבנייה הזאת. ברגע שחברה כלשהי שוכרת משרד במגדל כזה, היא רוצה להעביר מסר גם לאחרים על הנושא של שמירה על כדור הארץ.

מדוע חשוב לשכור משרד שנבנה בבנייה ירוקה?

כל עסק וחברה נמדדים היום גם לפי רמת המעורבות שלהם בתחומים קהילתיים ואחרים. התרומה שלהם לארגונים ולעמותות. הנתינה שלהם לחברה וכמעט ולא תמצאו היום חברה שלא תורמת לקהילה בצורה כלשהי, בין אם בתרומה ובין אם בהתנדבות לעמותות וארגונים שונים בתחומים הקרובים לליבם.

אחד הנושאים הכי בוערים העומדים היום על סדר היום הוא נושא השמירה על כדור הארץ, הפחתת גזי החממה ושמירה על איכות הסביבה. משום כך יש חברות רבות שמחפשות דווקא משרדים במגדל שנבנה בבנייה ירוקה, משום שהם מזדהים עם המטרות העולמיות בנושא התחממות כדור הארץ, בעיות האקלים ועוד.

משרדים להשכרה במגדלי אלון, נבנו בבנייה ירוקה שנקראת גם בנייה בת קיימא, היא בעלת גישה מערכתית כוללת של תכנון, בנייה והפעלה של בניינים במטרה לחסוך במים, חומרי גלם, אנרגיה ועוד כבר משלב התכנון של הבנייה. הטכנולוגיה הירוקה, תוך עמידה בתקנים הנדרשים לבנייה כזו. שימוש באמצעים למתן רוחות וסופות בין הבניינים, ניהול נכון של אתר הבנייה ומחזור פסולת הבניין באתר בהתאם לדרישה של העיריה בהקפדה על איכות הסביבה.

בנוסף ניהול חכם של אנרגיה, חוסך בשימוש בגופי תאורה ובצריכת חשמל שהיא משום ששריפת דלקים גורמת לייצור גזי חממה, הפוגעים בשכבת האוזון של כדור הארץ.

בתל אביב הלקוחות מחפשים אותך !

מה שמחזיק כל עסק הוא הלקוחות. אם יש לך לקוחות יש לך עסק פעיל ומצליח אם אין לך- אז אפשר לסגור את העסק. כשאין לחברה פעילות, אין לה הכנסות. יש חשיבות רבה למיקום המשרד ובחירה נכונה שלו, עשויה להוביל גם להצלחה ולהשגת לקוחות רבים.

לתל אביב כעיר יש שם של עיר המצליחנים. אפשר למצוא בתל אביב את כל השמות הכי גדולים בכל תחום החל מעורכי דין, עובר דרך משרדי רואי החשבון הכי גדולים, אדריכלים ועוד.

זאת הסיבה שרבים כבר שכרו משרדים להשכרה במגדלי אלון. הם רוצים לבסס את התדמית שלהם במגדל בו המשרדים מושכרים לטובי החברות והעסקים הכי מוצלחים בארץ. זה אומר גם עליהם משהו- זה אומר שהם בחברה טובה והייחוס של האחרים גם ישליך עליהם.

קרבה לעורקי תחבורה חשובים בעיר

בחירה של משרד צריכה להיעשות גם מתוך שיקול של הקרבה שלו לעורקי התחבורה וליציאות מהעיר ולכן מומלץ לפנות אל משרד תיווך תל אביב המתמחה בתחום של משרדים להשכרה במגדלי אלון אידיאלים גם מבחינה זו. הם ממוקמים בקרבת עורקי תחבורה מרכזיים ליציאות מהעיר וכן לרכבת.

לקוחות בהחלט עושים את השיקול של כמה זמן אני צריך לבזבז כדי להגיע לאדריכל המצוין הזה או לעורך דין המעולה. בין שאר השיקולים יש גם את העניין של התחבורה, משום שלקוחות של עסקים וחברות בתל אביב לא כולם תל אביביים. יש מהם שמגיעים מהפריפריה או מערים שכנות וחשוב להם לא לבזבז זמן רב כדי להגיע ולחזור ממי שהם שוכרים את שירותיהם.

גם העובדה שבמגדלי אלון יש חניות רבות, עוזרת מאוד להחלטה לעבוד עם יושבי המשרדים שם. מאוד קל להגיע, יש חנייה שזה שיקול מאוד חשוב בתל אביב הצפופה והעובדה שבכל זאת בסוף מקבלים את השירות הכי טוב מהחברה הכי טובה בתחומה.

קראו בהרחבה על: משרדים להשכרה בתל אביב

שתפו פוסט זה:

Picture of ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

אני המאמין שלי: אנושיות היא שם המשחק, להיות קשוב ולתת יחס שווה לכולם. אמינות תתנהג כאילו הבנאדם שנמצא מולך הוא אתה. מצוינות אתה יכול להיות מצוין, אין סיבה שתהיה פחות מזה.

השאירו פרטים ויועץ נדל"ן יחזור אליכם בהקדם!