דירות יוקרה למכירה בתל אביב

דירות יוקרה למכירה בתל אביב

אם מדברים על דירות יוקרה למכירה בתל אביב מדובר על דירות מושקעות מאוד וזה מתחיל מבחירת חומרי הגלם ועד לגמר הסופי. זה הרי מה שעושה בעצם את ההבדל בין דירה פשוטה ורגילה לבין דירת יוקרה.

בעולם חומרי הגלם יש סוגים שונים של חומרים חלקם לא עמידים ופשוטים אך זולים, וחלקם חסינים מאוד ועמידים. כמובן שכאשר מדובר על דירת יוקרה, יבחר הקבלן להשתמש בחומרים הכי עמידים וחסינים והם כמובן יהיו יותר יקרים. ההמלצה לגבי השימוש בחומרים לא תהיה של הקבלן שאומנם מבין דבר או שניים על בנייה, אבל בפרויקט של דירות יוקרה תמיד שותף גם האדריכל והוא זה שיקבע מהם החומרים בהם יש להשתמש החל מהקמת היסודות ועד בניית הקומות.

בצוות הבנייה כמובן תמיד יהיה מהנדס מורשה אשר יקפיד על ביצוע החלק ההנדסי בבנייה בצורה אופטימלי וללא פשרות, וזה כמובן יבטיח בטיחות לצד חסינות של בנייה.

עיצוב אדריכלי – דירות יוקרה למכירה בתל אביב

קבלן הבונה בניין של דירות יוקרה למכירה בתל אביב, יפנה בדרך כלל למשרד אדריכלים שיתכנן את הבניין על השטח המסוים. לעתים יגיש המשרד כמה תוכניות עד שהקבלן יאשר את תכנית הבנייה והעיצוב. אחד האתגרים החשובים העומדים בפני כל אדריכל בבניית בניין הוא לבחור נכון כאמור את חומרי הבניין כדי להתאימם לצרכים של הבית, למיקומו הגיאוגרפי ועוד. בניין שנבנה מול הים למשל דורש חומרי גלם שונים.

היום יש מגוון עצום של חומרי גלם לבנייה החל מסוגים של טיח, אבני בנייה, רעפים, מרצפות, חיפויים וחומרי בידוד ואיטום. כמו גם סוגים שונים של פרזולים ומסגרות פלדה ועד למגוון עצום של כלים סניטריים. האתגרים העומדים בפני אדריכל הם גם עיצוביים אבל גם לוגיסטיים ויש למצוא את הנוסחה המתאימה ביותר שתיצור את האיזון בין התקציב לבין בניית הבניין ברמה טובה ויוקרתית.

תפקיד האדריכל בעיצוב דירות יוקרה

חלק מעבודה של תכנון מבנה בארץ, הוא בבחירה נכונה של חומרי הגלם. כאשר אדריכל מתכנן בניין חדש , הוא צריך לשקול מספק גורמים בשלב בחירת חומרי הבנייה ותכנון המבנה. הוא יתחשב בסוג הקרקע עליה מתוכנן לקום הבניין , כיווני אוויר, מיקום גיאוגרפי ועוד. כמו גן הוא ייקח בחשבון את התקציב כדי לא לחרוג ממנו. בכל משרד אדריכלות יש צוות שלם של מהנדסים, יועצי קרקע, מעצבי פנים ועוד. הם מסייעים לאדריכל החל בשלב התכנון של הבניין ועד לבנייה. לרוב המשרדים יש קשרי עבודה עם אנשי מקצוע בתחומים שונים כמו אנשי אינסטלציה, חשמל, מזגנים, חשמלאים, רצפים, שרברבים ועוד.

אלה צריכים להמליץ בפני האדריכל על חומרי גלם מסוימים, שיטות עבודה חדשות ולהציג בפניו את רמת העבודה שלהם. בדרך כלל אנשי מקצוע טובים עובדים עם אותו משרד שנים רבות שכן הוא יכול לסמוך עליהם שאם מדובר בבניין של דירות יוקרה למכירה בתל אביב, זה אכן מה שייעשה בסופו של דבר בכל ההיבטים הקשורים לבנייה.

יוקרה זה חיפוי, זה אבנים טבעיות ועוד

בדרך כלל בניין של דירות יוקרה למכירה בתל אביב קל מאוד לזהות כבר בחיצוניות שלו. אבני הריצוף יהיו יוקרתיים, גם חזית הבניין תקבל מעטפת או חיפוי יוקרתי שיוסיף למראה היפה של הבניין כמו גם לחוסן שלו. כאשר מדובר למשל בחיפוי אבן הוא חייב לעמוד בפני רטיבות הן מחוץ לבניין והן בדירות עצמן. גם הקרמיקה לחדר האמבטיה או המטבח יהיו ברמה גבוהה וגם קלים לניקוי ולשימוש בעיצוב מודרני ויוקרתי.

כאשר חזית של בניין פונה לצד מזרח, חשוב שהחיפוי יהיה עמיד מול חום ואור ושצבעו לא ידהה ולכן ייבחר חיפוי יוקרתי. בחירה יוקרתית תהיה גם לרצפת הסלון כמו לריצוף של הבית, תריסים חשמליים ופרופילים של חלונות.

אבל הדבר הכי חשוב שגם מוביל את היוקרה בכל דירה הוא כמובן עיצוב החלל הפנימי שלה. חלוקת החלל לחדר אורחים, חדרי אמבטיה, ומטבח היא הדבר הכי חשוב בתכנון דירת יוקרה ובזה אסור לטעות. הדירה חייבת להיות נוחה ונעימה מבחינת החלוקה הפנימית שלה כך שהמגורים בה יהיו נעימים ונוחים כולל התחשבות באור וצל ועוד.

כאשר מחפשים דירות יוקרה בעיר יש לפנות אל משרד תיווך תל אביב המתמחה במכירה והשכרה של דירות יוקרתיות. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור

שתפו פוסט זה:

Picture of ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

אני המאמין שלי: אנושיות היא שם המשחק, להיות קשוב ולתת יחס שווה לכולם. אמינות תתנהג כאילו הבנאדם שנמצא מולך הוא אתה. מצוינות אתה יכול להיות מצוין, אין סיבה שתהיה פחות מזה.

השאירו פרטים ויועץ נדל"ן יחזור אליכם בהקדם!