כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים משרד להשכרה בתל אביב

משרדים להשכרה בתל אביב

משרדים להשכרה בתל אביב

מחפשים משרד להשכרה בתל אביב? איך תמצאו את משרד החלומות שלכם, זה שישרת אתכם נאמנה, ויעניק לכם חוויה עסקית מניבה ומיתוגית? קבלו את כל הנתונים אותם יהיה עליכם לבדוק, לפני סגירת חוזה על משרד להשכרה בתל אביב. מאמר חובה לכל בעל משרד מושכר בתל אביב!

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים משרד להשכרה בתל אביב

האזור החם והעסקי ביותר בארץ, הוא כמובן תל אביב, אשר מהווה את המטרופולין של העסקים, ומושכת אליה כמויות אדירות של בעלי עסקים, אשר רוצים להיות חלק מ'התפוח הגדול' ולאפשר לעצמם את היוקרה המזמינה של האמרה הלכאורה שגרתית: "כן, יש לי משרד בתל אביב…" מסיבה זו, עסקאות של משרדים להשכרה בתל אביב, נסגרות בקצב מסחרר, שנובע מביקוש רב מאת אנשי העסקים השונים.

איך מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב?

תל אביב הגדולה, תל אביב היפה. איך בכלל מתחילים לחפש בה משרדים להשכרה? איך יודעים מי משכיר משרד, בכמה, ואיפה. איך משווים נתונים הרי גורל שיכולים להשפיע על עתיד העסק כולו. איך מבצעים את הצעד המשמעותי של השכרת משרדים בתל אביב? בדיוק לשם כך, קמה לה חברת תל אביב 360, אשר מציעה עבור המחפשים הרבים של משרדים להשכרה בתל אביב, הצעות מגוונות, במנעד רחב ושקיפות נתונים מלאה.

איך בוחרים את האזור של משרדים להשכרה בתל אביב?

לפני הירידה לרזולוציה, והכניסה לעומק של הפרטים הקטנים של המשרד המושכר, חשוב מאד, להחליט ראשית, היכן משרד החלומות אמור להיות ממקום. למיקום המשרד ישנה השפעה רבה על העסק, והוא זה שיכול אף להכריע בין הצלחה מזהרת לבין חלילה כישלון מהדהד. ומדוע? משרד פופולארי, אינו יכול להיות ברחוב אלמוני, עם נגישות קשה, וריחוק מהתחבורה הציבורית. נוחות הלקוחות היא כלל בסיס לעסקאות, ואם ללקוחות יהיה קשה להגיע למשרד לצורך סגירת עסקה, הרי שהמרחק הגיאוגרפי, יהווה אבן נגף, עוד לפני פרטי העסקה עצמה. ולכן, מומלץ לשכור משרד במקום מרכזי, עם חנייה לרכבים פרטיים ובקרבה לתחבורה ציבורית.

היבט נוסף של בחירת האזור של משרדים להשכרה בתל אביב

לקוחות המשרד, הם מזדמנים ומתחלפים. אבל העובדים (אמורים להיות…) לא. ולכן, ישנה חשיבות רבה, לכך שההגעה של העובדים למקום עבודתם – כלומר למשרד אותו אתם משכירים, תהיה קלה ונגישה, בקרבה לתחבורה ציבורית, ובמקום מרכזי שמקיף את עצמו בחנויות מזון ופנאי. מיקום העבודה, הוכח כגורם שמשפיע מאד על העובד הפוטנציאלי, ואם אתם רוצים עובדים מסורים, עליכם לאפשר להם הגעה קלה ונגישה אל המשרד, כדי שיוכלו להשקיע את כל זמנם ומרצם בעבודת העסק.

אפיון צרכי החברה תנאי הכרחי באיתור משרדים להשכרה בתל אביב

אחד התנאים החשובים להצלחת עסק, הוא שלעסק יש את כל המשאבים שדרושים לו כדי להצליח. משאבים, זה לא רק כסף ואנשים, אלא גם מקום ואביזרים. לפיכך, על המשרד להיות מתאים לצרכי החברה בהלימה מושלמת, הן מבחינת גודל, הן מבחינת אביזרים, וכו'. אפיון נכון של צרכי החברה, יכול להוביל לבחירה מושלמת של משרד להשכרה בתל אביב.

איך מאפיינים את צרכי החברה מול המשרד להשכרה?

אפיון צרכי החברה לצורך בחירת משרדים להשכרה בתל אביב, הוא פשוט לביצוע, ומוטב שתבצעו אותו באופן עצמאי, כי בסופו של דבר, אף עובד, בכיר ככל שיהיה, לא מכיר את העסק שלכם, כמו שאתם, בעלי העסק, מכירים אותו עד הפסיק האחרון.

ערכו לעצמכם רשימה: כמה עובדים אמורים להיות במשרד? לכמה מרווח וספייס זקוק כל אחד מהם? אילו אביזרים נלווים נדרשים לעובדים השונים? מהי מידת הפרטיות הנדרשת לעובדים השונים? מהי מידת הנגישות שדרושה לעובדים? לאחר מתן התשובות לשאלות הללו, גם אתם תקבלו מפה ברורה, המאפיינת את צרכי החברה, ומאפשרת איתור מדויק של משרדים להשכרה בתל אביב, בהלימה מקסימלית לצרכי החברה.

שיקול הגודל בבחירת משרדים להשכרה בתל אביב

טרם בחירת משרדים להשכרה בתל אביב, יש לחשב את הגודל הרצוי של המשרד העתידי. איך מחשבים את הגודל? לפי האפיון כמובן. אך בעוד שאף אחד לא חושב לקחת משרד שקטן מצרכי החברה, אנשים רבים טועים לחשוב, כי משרד גדול המכיל בתוכו מעט עובדים, הוא חיובי בעליל, דבר שמהווה טעות גמורה. עובדים, אינם אוהבים להיבלע בחלל גדול וריקני. משרד גדול מידי ביחס לכמות העובדים, לא יוכל להשרות אווירה חמימה ומשפחתית, שתוביל בסופו של דבר לשיפור עובדי העסק ועבודתם. ולכן, יש להקפיד על יחס מוקפד בין כמות העובדים לבין חלל המשרד המושכר.

בדיקת אמינות בעת חיפוש משרדים להשכרה בתל אביב

מצאתם משרד שנראה לכם מתאים? הוא במיקום מרכזי, מתאים בגודלו למספר העובדים, ומכיל את כל מה שהעסק שלכם צריך? אל תרימו עדיין כוסית. עליכם לוודא כי אכן, ניתן לסמוך על משכירי המשרד, מכל כיוון שהוא: חוקי, אנושי, מוסרי ואפילו תחזוקתי.

בדיקת שטח עסקי בעת חיפוש משרדים להשכרה בתל אביב

ישנה נקודה נוספת וחשובה, שעליכם לבדוק, טרם התקדמות לחוזה וחתימה. חשוב לדעת, כי כדי להשכיר משרד, על השטח המושכר להיות רשום בטאבו, כמיועד לשטח עסקי ולא פרטי. יש לוודא את העניין טרם שכירת המשרד, כדי להימנע מעימות מיותר עם החוק, שעלול לסבך אתכם כהוגן, רק בגלל שמשכירי המשרד, לקחו שטח פרטי, והסבו אותו לעסקי ללא רישיון והסכמת החוק.

בדיקת דמי הניהול של בניין המשרדים

בעת חיפוש משרדים להשכרה בתל אביב, עליכם להסתכל גם על דמי הניהול, שעליכם לשלם לבניין המשרדים תמורת שכירות הבניין. מה כוללים דמי הניהול? הרבה: את התשלום על ניקיון המשרד, טיפוח הלובי והעציצים, השומר הנמצא בקבלה, מעליות, מזנון ועוד—

דמי הניהול יכולים להיות גבוהים בעליל ואפילו בלתי משתלמים לעומת תמורתם. ולכן, עליכם לוודא טרם סגירת החוזה, מהו גובה דמי הניהול, כדי לא לשלם מכיסכם לשווא ממון שהייתם יכולים לחסוך עם בירור מקדים.

מעבר על החוזה טרם סגירתו

השלב האחרון של בחירת משרדים להשכרה בתל אביב, הוא- כמה מרגש, חתימה על החוזה. אבל גם החתימה על החוזה, חייבת להיות בזהירות יתרה, כיוון שיש לה תוקף משפטי. מומלץ שלא לחתום לבד על החוזה, אלא להתייעץ עם קולגות או אפילו עורך דין, כדי להימנע מעוגמת נפש, ולהשיג מקסימום תנאים, בלי תשלומים מיותרים ולא משתלמים.

לסיכום

בחירת משרד להשכרה בתל אביב, מחייבת בדיקה מקדימה, שכוללת נתונים חשובים ביותר, כמו: מיקום ונגישות המשרד ללקוחות ולעובדים, גודל המשרד והתאמתו למספר העובדים, עלות שוטפת שנדרשת מעבר לדמי השכירות, ועוד. מומלץ לאפיין את צרכי החברה כדי להגיע להשכרת משרד מותאם אישית, שמקדם את מטרות החברה, וכן לברר על מהות ואופי המשכירים, אצל שוכרי המשרד הקודמים. בכל אופן, יש לחתום על חוזה השכירות, רק לאחר התייעצות עם קולגות או עו"ד כדי למנוע עוגמת נפש, ולהשיג תנאים מקסימליים.

שתפו פוסט זה:

Picture of ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

אני המאמין שלי: אנושיות היא שם המשחק, להיות קשוב ולתת יחס שווה לכולם. אמינות תתנהג כאילו הבנאדם שנמצא מולך הוא אתה. מצוינות אתה יכול להיות מצוין, אין סיבה שתהיה פחות מזה.

השאירו פרטים ויועץ נדל"ן יחזור אליכם בהקדם!