איך לבחור משרדים להשכרה בתל אביב

משרדים להשכרה בתל אביב

משרדים להשכרה בתל אביב

תל אביב, התפוח הגדול, עיר הקסם והזיקוקים. איזה בעל עסק לא חולם על משרד מעונב באחד המגדלים הבולטים של תל אביב? רק שבשביל משרד מצליח, שמהווה גם הסוד והיסוד לעסק מצליח, יש לעבור דרך לא קצרה, כדי להבטיח משרד מיתוגי, איכותי, וכזה שמתכתב עם שפת העסק וחותר ליעדיו המוגדרים.

אז, אתם מחפשים משרד להשכרה בתל אביב?

מעולה! אבל איך תדעו באיזה משרד לבחור? תל אביב מציעה מגוון רחב של משרדים להשכרה, נוצצים וקוסמים, אבל בפועל, לא כל משרד באמת יתאים לכלל הצרכים שלכם, עסקיים וכלליים כאחד. קבלו את המדריך המקיף, על כל מה שצריך לדעת, לפני שמחפשים משרדים להשכרה בתל אביב.

מה הדבר החשוב ביותר ב-משרדים להשכרה בתל אביב?

השלב הראשון של השכרת משרד יוקרתי בלב תל אביב, מתבטא כמובן בחיפוש אחר המשרד המתאים. חיפשתם משרד להשכרה בתל אביב? תל אביב 360 היא הבחירה האולטימטיבית, למי שרוצה לקבל מגוון רחב של משרדים איכותיים להשכרה בתל אביב, מתוך שקיפות מלאה, ונתונים אותנטיים, שמובילים לבחירת משרד מותאם אישית, שתורם להצלחת העסק – ובגדול.

מיתוג משרדים להשכרה בתל אביב

אז על מה מסתכלים דבר ראשון בעת בחירת המשרד לעסק? על המיתוג. חשוב לדעת, כי המשרד הוא מרכז העסק, והוא זה מהווה את האבן השואבת ללקוחות, עסקאות, שותפים וכו'. ולכן, המשרד הוא בדיוק כמו חלון ראווה של העסק, ועליו לייצג את מהות ושפת העסק בכל דפנותיו, עיצובו ותצורתו. כאשר מדובר על משרד להשכרה, שאינו נבנה או משופץ בטעם אישי, חשוב מאד לוודא, כי המקום מיסודו מותאם למטרת ומהות העסק, כדי לאפשר זהות מיתוגית שתשפיע לטובה על לקוחות העסק.

ההגעה למשרדים להשכרה לתל אביב

כיוון שהמשרדים אמורים לשמש, כאבן דרך מרכזית בעסק, חשוב לוודא כי הם יהיו נגישים וקלים להגעה, כלומר: שוהים בקרוב לתחבורה ציבורית, ועם חנייה מתאימה עבור רכבים פרטיים של לקוחות. חשוב לדעת, כי גם אם המרחק ואי נגישות התחבורה אינם נראים משמעותיים, בפועל, עסקאות רבות יכולות ליפול רק בגלל 'זוטות' לכאורה מעין אלו! ולכן, חשוב לוודא מראש, את נגישות המשרד לתחבורה ולדרכי ההגעה הציבוריות והפרטיות.

כמות העובדים במשרד

עוד נתון חשוב שיש לקחת בחשבון, באפיון המשרד האידיאלי להשכרה בתל אביב, הוא נתון התאמת הגודל ביחס לכמות העובדים. עובדים רבים, נדרשים כמובן למשרד גדול יותר, אך גם במקרה ההפוך, מעט עובדים לא ייהנו לעבוד במשרד גדול ואבוד, בו הם ירגישו קטנים או נבלעים. ולכן, היחס חייב להיות תואם לחלוטין למספר הממוצע של העובדים, תוך לקיחה בחשבון, של אביזרים נוספים אשר תופסים מקום במשרד, כמו: עמדות מחשב, מדפסות, כיסאות, ספסלים, דלפק קבלה, בר שתייה ועוד.

משרדים להשכרה בתל אביב – משפיעים על העובדים שלכם?

דיברנו על התאמה מספרית וכמותית, בין יחס העובדים לגודל המשרד להשכרה בתל אביב. אך בין העובדים למשרד, אין רק קשר לוגי אנליטי, אלא הרבה יותר מכך: רובד אנושי, חמים, משפחתי ונעים. כדי שהעובדים ישמחו לעבוד אצלכם, ירצו להיות חלק מהעסק שלכם, ואף יובילו אותו להצלחה, על המשרד להשכרה בתל אביב, להיות מזמין, נעים, וכזה שכיף ונחמד לשהות בו, והוא מהווה כר לגיבוש צוות ואווירה מצוינת.

מחוץ למשרד – במשרדים להשכרה בתל אביב

תארו לעצמכם שאתם אמורים להגיע לחנות יהלומים יוקרתית, שמתעסקת בזירה בינלאומית עוצמתית. אתם מחנים את הרכב, יוצאים ממנו, ונכנסים לבניין בו שוהה משרד היהלומים המכובד. ו…? הקירות מתקלפים, פה ושם נוטפים עליכם מים, ובקומה השנייה המעקה רעוע. בסופו של דבר אתם מגיעים למשרד, והוא אכן משופץ, נאה, ומתאים למעמדו כסוחר ביהלומים, אבל… לא נתפלא אם פתאום תרגישו נסיגה ואי אמון באותו המשרד… כי משרד איכותי להשכרה, הוא רק כזה ששוהה בבניין איכותי, מטופח, מתוחזק, וכזה שלא רק יוצר אווירה יוקרתית, אלא בעיקר תחושת אמון וקרבה בקרב הלקוחות.

מיזוג אוויר במשרדים להשכרה בתל אביב

כמה שתל אביב היא הנקודה ה'חמה' של העסקים, ככה היא גם הנקודה ה'חמה' של הארץ. הפיח, העשן, אזורי התעשייה והתחבורה המוגברת, מוסיפים גם הם לחגיגה, וגורמים לעיר להיות חמה מהממוצע. כמובן שהמשרד חייב מיזוג אוויר מתאים, אבל, האם חשבתם, שהמזגן יכול להוות גם נושא משמעותי לחיכוכים בין העובדים? לאחד קר, לשני רותח, ההוא מתעצבן, השלישי מתערב, וכבר הלך לכם יום עבודה בסופה של עצבים. הי! רגע! אתם יכולים למנוע זאת! איך? על ידי חלוקה של כמה שיותר יחידות אוורור, על מנת שכל עובד, יוכל לווסת את סביבתו בהתאם למזג האוויר שרצוי לו. וזהו! חסל סדר וויכוחים!

בידוד רעשים במשרדים להשכרה בתל אביב

אף אחד לא רוצה לגלות את עצמו ביום בהיר, שוהה במשרדים להשכרה בתל אביב של העסק שלו, מנסה לשקוע בעבודה מאומצת ומניבה, ו- לא מצליח. ולמה? כי איך אפשר להצליח ולהתרכז כאשר כל הזמן נשמעים ברקע קולות של בניה, טרקטורים, חפירות, ואפילו רק כלי רכב מצפצפים ונהגים עצבניים? משרד איכותי להשכרה, הוא רק כזה שעשוי מקירות שמבודדים רעשים, ומאפשרים התנתקות ווקאלית מוחלטת מהעולם החיצון, שתורמת לריכוז מקסימלי בעבודה השוטפת, ללא הפרעות החודרות מן החוץ.

מי אחראי על שירותי הניקיון במשרדים להשכרה בתל אביב?

כדי להימנע מאי הבנות או עוגמת נפש, חשוב לוודא עוד טרם החתימה על חוזה השכירות של משרדים להשכרה בתל אביב, את שאלת השאלות, שאולי לעיתים נראית מובנת מאליה: מי אחראי על הניקיון במשרד השכור? "ברור שהמשכיר של הבניין" אתם (אולי) עונים. אז זהו, שממש לא בטוח, וניקיון משרדי שוטף הוא פלח הוצאה משמעותי, כך שמומלץ לוודא את עניין הניקיון מראש ולהגיע להבנות, שתהיינה מקובלות על הצד השוכר והמשכיר כאחד.

עלויות נלוות להשכרת משרדים בתל אביב

שוכרי משרדים בתל אביב, יכולים לגלות את עצמם, מפרישים מכיסם סכום נכבד כל חודש. ועבור מה? עבור אחזקה כללית של המשרד. מה כוללת ה'אחזקה הכללית של המשרד'? הרבה דברים: תחזוקת בנין המשרדים כולו, טיפוח הלובי, מתן שכר לשומר שיפנה את האורחים בקבלה, מזנון אוכל ושתיה ועוד. חשוב לוודא את עלות האחזקה הכללית, ולראות כי היא אכן משתלמת ביחס למשרד שלכם. מומלץ לפנות לרו"ח או איש חשבונאות מוסמך, כדי לוודא את השתלמות החתימה, על חוזה ההשכרה שכולל עלויות אחזקה נלוות.

בדיקה מעמיקה של החוזה למשרדים להשכרה בתל אביב

עומדים לפני חתימת חוזה להשכרת משרד בתל אביב? הימנעו מהטעות שעלולה לעלות לכם ביוקר. עברו היטב על החוזה, ואפילו הציגו אותו לפני עורך דין, כדי שלא תגלו את עצמכם מפסידים חלילה, עקב סעיפים שונים ומשונים שעלולים לבוא על חשבון כיסכם הפרטי.

לסיכום

ישנם תנאים רבים שיש לבדוק, לפני חתימת חוזה, על משרדים להשכרה בתל אביב. מומלץ לאפיין את התנאים הדרושים למשרד טרם החיפוש הכללי, וכמובן שלא לחתום על חוזה עם משכיר המשרד, ללא עיון מדוקדק, שכולל ירידה עד לפרטים הקטנים. חשוב ביותר! יש לזכור, כי המשרד הוא לא רק מיקום גיאוגרפי, אלא האווירה וההשראה של העסק, עבור העובדים והלקוחות כאחד.

שתפו פוסט זה:

Picture of ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

ליאור כספי, בעלים מייסד ומכנ"ל

אני המאמין שלי: אנושיות היא שם המשחק, להיות קשוב ולתת יחס שווה לכולם. אמינות תתנהג כאילו הבנאדם שנמצא מולך הוא אתה. מצוינות אתה יכול להיות מצוין, אין סיבה שתהיה פחות מזה.

השאירו פרטים ויועץ נדל"ן יחזור אליכם בהקדם!